Slaptažodžio keitimas

Nepavyksta atsisiųsti slaptažodžio keitimo laiško

Jei bandant pasikeisti TAMO dienyno paskyros slaptažodį ir įvedus savo el. pašto adresą rodomas pranešimas, kad Naudotojas su nurodytu el. paštu nėra registruotas TAMO sistemoje, vadinasi Jūsų el. pašto adresas TAMO dienyne nėra pridėtas prie jokios paskyros arba el. pašto adresas nėra aktyvuotas.

Jei nepavyksta pakeisti tėvų paskyros slaptažodžio, rekomenduojame kreiptis į savo mokyklos TAMO administratorių, kuris galės patikrinti, koks el. pašto adresas pridėtas prie Jūsų paskyros bei el. pašto adresą pakoreguoti.

Jei nepavyksta pakeisti mokinių paskyros slaptažodžio, žiūrėkite 7 skyrių.

Atsisiuntus paskyros slaptažodžio laišką, nepavyksta pakeisti slaptažodžio

Jei gavote paskyros slaptažodžio keitimo laišką ir bandote pakeisti savo paskyros slaptažodį, tačiau gaunate pranešimą Nepavyko pakeisti slaptažodžio. Kreipkitės į TAMO administratorius, vadinasi į savo el. pašto dėžutę atsisiuntėte daugiau nei vieną paskyros slaptažodžio keitimo laišką ir atidarėte ne patį naujausią gautą.

Rekomenduojame pakartoti slaptažodžio keitimo laišką ir atidaryti NAUJAUSIĄ gautą. 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Susiję straipsniai