Kaip pasiruošti grįžimui į įprastą didelį tempą?

Šeimos mankšta

Pagaliau, kartu su sušvelnintomis karantino sąlygomis, mus aplanko ir vis šiltesnės dienos, todėl vis daugiau laiko galime skirti aktyviai veiklai. Bet turbūt daugelis sutiks, kad po tiek savaičių trukusio karantino, net ir užlipti į ketvirtąjį aukštą atrodo šiokia tokia treniruotė.

Kaip pasiekti savo buvusią fizinę formą?

Taigi, kaip greičiau pasiekti savo buvusią fizinę formą? O gi pagerinti savo vikrumą! Vikrumas yra tokia fizinė ypatybė, kurios dėka žmogus sugeba greitai įsisavinti naujus judesius bei prisitaikyti kintančiose judėjimo situacijose.

Vikrumui ugdyti skirti pratimai taip pat lavina ir koordinacinius gebėjimus, gerina bendrąją fizinę būklę ir ištvermę. Šie pratimai tinkami visai šeimai ir padės linksmai ir įdomiai praleisti laiką su savo vaikais. Galbūt šie pratimai net galėtų būti nuotolinė kūno kultūros pamoka, nes juos galėsite atlikti tiek namų, tiek lauko sąlygomis.

„Lavinant tiek savo, tiek vaikų vikrumą, įtrauksite visas svarbias kūno raumenų grupes. Kuo sudėtingesnis judesys, tuo labiau reikalingas vikrumas. Sportuokime ir aukime kartu su savo šeima“, – sako kineziterapeutė, Agnė Bieliūnaitė-Kuprevičienė.

Nepavyko susisiekti su savo gydytoju? Visi norintys gauti tiesioginį gydytojo patarimą rūpimais sveikatos klausimais gali kreiptis į www.medo.lt jau šiandien!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Susiję straipsniai