Nugaros skausmas – kaip išvengti? Pratimai nugaros raumenims

Nugaros skausmas

Kineziterapeutė Agnė Bieliūnaitė-Kuprevičienė teigia, kad žmonės dažniausiai pečių skausmą tapatina su sunkiu fiziniu darbu ar sportu, ir tikrai nesusimąsto, kad dažniausiai pečiai, ar tarpumentis skauda daug gulint, sėdint prie kompiuterio, palinkus virš telefono, ar tiesiog skaitant knygą.

Iš kur atsiranda nugaros skausmas?

Įvairūs šaltiniai teigia, kad karantino metu, laikas praleidžiamas prie kompiuterio, knygos, ar palinkus virš stalo, užsiimant pavyzdžiui smulkiais rankdarbiais – išaugo iki 40 procentų visų paros valandų skaičiaus. Kartais dėl silpnų ar pavargusių tarpumenčio raumenų susiformuoja trigeriniai taškai.

Kas padeda išvengti nugaros skausmo?

Pacientai skundžiasi, kad jaučia guzą, dūrimą viename nugaros taške, kiti apbūdina dar vaizdžiau – „lyg būtų įbestas peilis, kuris suduria su kiekvienu krūtinės judesiu“. Trumpalaikiam skausmui mažinti galima šį tašką išsimasažuoti teniso kamuoliuku (tiesiog atsigulkite, pasidėkite kamuoliuką po skaudama vieta ir pasiritinėkite, pasimažuokite), tačiau kur kas geriau – laiku pradėti specialius pratimus, kurie padeda suaktyvinti ir sustiprinti raumenis, esančius tarp menčių, todėl padeda išvengti krūtinės, pečių bei kaklo skausmų.

Būkime aktyvūs – būsime sveiki!

Viršutinės nugaros dalies raumenų stiprinimo pratimai

Taip pat skaitykite : Mankšta namuose – pratimai nugarai ir raskite dar daugiau pilvo, nugaros ir sėdmenų stiprinimo pratimų.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Susiję straipsniai